„Asystentka poszukiwana” czyli ….
Pracodawcy na co dzień mają do czynienia z rekrutacją pracowników administracyjnych na stanowiska recepcyjne i asystenckie. Pomimo dużej ilości osób poszukujących pracy, z przykrością stwierdza się ogromny problem ze znalezieniem właściwych kandydatek.
Od pań na stanowiskach Asystentek oraz Sekretarek oczekuje się: odpowiedniej aparycji i ubioru biznesowego, doskonałej komunikacji, rozumienia swojej roli, otwartości i chęci do pracy oraz umiejętności w zakresie podstawowej obsługi programów biurowych Office. Pomimo, iż w dzisiejszych czasach są to bardzo podstawowe wymagania, większość kandydatek niestety nie spełnia wszystkich tych kryteriów.
Nasze szkolenia to kompendium praktycznych wskazówek i umiejętności, które powinna posiadać każda Asystentka i Sekretarka – świadoma konieczności doskonalenia swoich kompetencji zawodowych. To zbiór najlepszych doświadczeń, przykładów i metod stosowanych w pracy Asystentek i Sekretarek. Pozwoli on każdej Uczestniczce zbudować swój profesjonalizm i poczuć się pewniej w zakresie swojej roli i funkcjonowania w organizacji oraz w kontaktach z szefem. To nabycie umiejętności w zakresie poprawnej obsługi programów MS Office – prowadzenie kalendarza MS Outlook, organizacja spotkań, tworzenie prezentacji MS PowerPoint oraz protokołów i podsumowań spotkań. W ostatnim dniu zajęcia prowadzone są przy użyciu sprzętu komputerowego, w celu przećwiczenia omawianych zagadnień.
Dzieki naszym szkolenią każda Uczestniczka podniesie kwalifikacje zawodowe i osobiste, zbuduje precyzyjny wizerunek w kontaktach z szefem oraz otoczeniem biznesowym.